Tuesday, January 10, 2006

Utery

9.10 - Zase se u mne zastavil sef a znovu chtel probirat stiznost te kravy z marketingu. Ukazal jsem mu novy screensaver Hot Amanda, ktery jsem minuly tyden stahl z internetu. Sefovi se moc libil - chtel po mne kopii. Dal jsem mu disketu a zeptal se ho, jak se budou ty stiznosti resit; odpovedel, ze bude asi nutne prijmout dalsiho pracovnika, protoze ja uz sam na vsechno nestacim.
9.50 - Dorazil jsem do osme urovne doomu.
10.25 - Volal odborny poradce vyrobniho namestka. Chtel vedet, jak se maluje v excelu graf. Rekl jsem mu, ze na tak specialni ukoly mame odborneho poradce, a prepojil jsem hovor do kamrliku udrzbaru. Jeste ze mame ty moderni telefony!
11.00 - Prisel udrzbar. Rikal, ze mu porad volaji nejaci lide a ptaji se na podivne veci. Rekl jsem, ze ho zaskolim, kdyz za me hodinku posedi u telefonu. Souhlasil.
11.05 - Odchod na obed.
14.00 - Navrat z obeda. Udrzbar poctive sedel u telefonu. Rikal, ze porad zvonil telefon, a proto vsecka volani presmeroval do kantyny. Ten chlap je fakt dobrej!
14.10 - Zacal jsem udrzbare (jmenuje se Franta) ucit Doom. Byl ucenlivy, a uz za par hodin me dokazal sejmout. Zacal jsem tusit, ze tenhle chlapik ma pred sebou budoucnost.
16.00 - Fandovi koncila smena, a tak jsme skoncili i skoleni o Doomu. Mne zbyvala jeste hodina. Premital jsem co mam delat, a vzpomnel jsem si na server Accounting ze vcerejska. Zkusil jsem tedy nekolikrat za sebou stisknout hlavni vypinac, abych overil jestli funguje. Vypinac fungoval bez problemu; horsi to bylo s upeeskou a se serverem.
16.30 - Odchod.