Sunday, January 15, 2006

Ctvrtek

8.30 - Znovu se objevil sef; to sem chce chodit kazde rano? Vzdyt si ani nestacim precist noviny! Tentokrat nastesti prinesl dobrou zpravu - Milan pry vzkazal, ze uz do prace neprijde. Rekl jsem, ze dneska je fakt tezky sehnat cloveka, ktery za neco stoji. To tak, delit se o tohle teple mistecko jeste s nekym jinym!
8.55 - Volal kdosi z logistiky, ze pry nemuze rozchodit ceske fonty. Zeptal jsem ho, jaky cip ma na videokarte; nevedel. Serval jsem ho tedy, at si nejdriv zjisti zakladni informace o svem pocitaci a pak at mi znovu zavola.
9.15 - Znovu volal ten z logistiky; dozvedel se, ze cipy na videokarte nemaji s fonty nic spolecneho. Odpovedel jsem mu, ze jsem se taky neptal na videokartu, ale na grafickou kartu. Omluvil se, rekl, ze to zjisti, a zavesil..
9.30 - Volali z ekonomickeho, ze se jim na fakturach objevuji misto carek a hacku prehlasky. Byl to uz druhy pripad s fonty v jednom dni, takze jsem jim slibil, ze s tim neco udelam. Po chvilce premysleni jsem se rozhodl, ze zmenim centralne vsechny sablony dokumentu. Nastavil jsem bile pismo na bilem pozadi; pro jistotu jsem jeste zmenil standartni font na Wingdings.
10.00 - Uprostred devate urovne Doomu se u mne zastavil Fanda, zeptal se, jestli bych nezasel na obed.. Predstavil jsem si, kolik me jeste ceka pitomych dotazu na fonty, a sel jsem sem s nim.