Thursday, January 19, 2006

Zkrátka

jsem to už jednou nemohla vydržet a tak jsem šla do svého pokoje si lehnout. Tam jsem položila hlavu do polštářů a tiše plakala.Polštáře byly krásně měkoučké a v tom jsem ho spatřila. Byl celý modrý a taky heboučký. Jmenoval se Azurit. Byl to králíček z reklamy. Snažil se mě utišit a tak mě hladil svejma ouškama. Bylo mi nádherně. Pak se mi ale ouškama dostával pod župánek. A mazlil mě na prsou. Byla jsem strašně vzrušená a tak jsem mu začala ožužlávat jeho ouška. Pak jsem se svlékla. On mi šeptal sladká slovíčka do ouška. Pořád říkal: "Bude nám spolu měkoučko, já jsem Azurit a já ti to udělám měkce, nebude to bolet..." Nevím proč, ale ztratila jsem veškerý ostych a věděla jsem, že on bude ten "první". Pak do mě láskyplně a měkce pronikl. Necítila jsem vůbec žádnou bolest a neměla jsem ani žádné výčitky svědomí, že dělám něco, co je zakázané. Netrvalo to dlouho, protože on to dlouho neměl, ale jak byl nevybitej, tak jsme si šoupli potom ještě jedno číslo. Byla jsem strašně unavená a tak jsem tam jen tak ležela a mazlila se s tou potvorou chlupatou. Byl něžný a heboučký. Můj první byl Azurit...