Wednesday, January 25, 2006

Vyběhl jsem

proto ven a přemýšlel, co mám dělat. Když v tom jsem viděl popelářské auto svážející odpad. Myšlenka mnou projela jako blesk a málem mě zabila, vlezl jsem si do nejbližší popelnice. Už nás tam bylo víc, někteří už ani nedýchali, ale to nevadí, hlavně že budu včas u Kláry. Když nás vyklopili na skládku, Klára už čekala. Měla na sobě jen podvlékačky a zbytky nějakého jídla. Zvlášť na zádech měla moc dobrý salát. Začal jsem se svlékat a ona také. Za chvíli jsme proti sobě stáli nazí a já si je uvědomil, že jsem kondomy zapomněl v hospodě. Naštěstí vždy duchapřítomná Klára neztratila hlavu a ponořila se do kupy odpadků. Za chvíli opět stála proti mně a držela několik kondomů. Vůbec mi nevadilo, že jsou už aspoň třikrát použité. ....Pak jsem se spolu zabořili do odpadků a bylo nám moc krásně. Dodnes ji dlužím 50,- Kč, což nebyla její obvyklá taxa, ale tenkrát to bylo poprvé a tak mi dala speciální slevu.
Díky Kláro... Miluju Tě.