Tuesday, January 24, 2006

Tenkrát poprvé - VÁCLAV (9 let)

Tenkrát jsem chodil do čtvrté třídy na zvláštní školu, kde jsem se seznámil s Klárou, které bylo 18 let a chodila se mnou do třídy. Byla to krásná dcera jednoho popeláře, po kterém zdědila dlouhé vlnité vlasy a hustý plnovous. Matku nikdy nepoznala, protože ještě nikdy nejela po dálnici E55. Jednou se tam za ní chce vydat. Tak do této dívky jsem se zamiloval. Začalo to všechno dopisem, který jsem ji napsal. Stálo tam: „Miluju Tě! Václav." Její odpověď zněla: „Dnes o půl páté na skládce." To mi úplně vyrazilo dech, ale musel jsem se připravit. V obchodě jsem si koupil dva rohlíky a šlohl krabičku kondomů. Stejně je budu muset ještě trošku stáhnut provázkem, aby mi nesklouzly. Strašně jsem hořel nedočkavostí a tak jsem si skočil na jedno pivko do hospody, abych se uklidnil. Z jednoho se jich ale vyklubalo patnáct, což sice byla moje norma, ale jaksi jsem zapomněl na mou schůzku s Klárou.