Friday, August 10, 2007

..ženu:

• "Nemohl by být náš vztah více fyzický? Být kamarádkou už mě fakt otravuje."
• "Klidně nechávej to záchodové prkénko nahoře, pro mě je to tak pohodlnější."
• "Prosím tě, nevyhazuj to staré tričko. Ty díry na zádech a fleky na břiše jsou fakt super."
• "Ani se ti na něj nepodívám, pokud mi nedovolíš to potom spolknout."
• "Nemám v tom malej zadek?"
• "Myslím, že tvoje říhání je opravdu sexy."
• "Samozřejmě bych chtěla mít sex ve třech s mojí nejlepší kamarádkou."
• "Proč nechceš jít dnes večer s přáteli na striptýz?"
• "Já bych ti nikdy nezahnula s jiným mužem, ale jestli chceš, tak si užij."
• "Nešpiň příbory, budeme jíst rukama."
• "Zápach benzinu a oleje mě fakt vzrušuje, uděláme si to v autě."
• "Vykašlem se na tu milostnou romanci s Hughem Grantem a půjdeme raději na pořádně drsnej akční thriller."
• "Rozumím ti."
• "Tahle košile ještě nesmrdí, klidně si ji dnes oblékni."
• "Přespíme v tomhle špinavým hotýlku a ušetřené peníze propijeme."
• "Neopravuj ten záchod, ráda budu chodit ven za keř."
• "Samozřejmě že si můžeš na svatbu mojí sestry vzít ty kovbojské 'koně' s ostruhami. Hodí se totiž ke všemu."
• "To, že moje kamarádka spí se všema klukama ve fotbalovém týmu, z ní ještě nedělá mrchu. Prostě je družná."
• "Nezhubla jsem moc?"