Wednesday, August 08, 2007

Co určitě neuslyšíte vyslovit...

..muže:
• "Rád bych tě pozval na rande, ale tvoje pětky jsou na mě fakt moc velký kozy."
• "Miláčku, tady máš dálkový ovladač, vyber si, který program chceš sledovat."
• "Sex není vůbec důležitý. Chci jenom, abys mě hladila a mazlila se se mnou."
• "Chceš podržet kabelku, aby sis mohla vyzkoušet ty šaty?"
• "To je přece samozřejmý, že si chci vzít kondom."
• "Asi jsme se ztratili, miláčku, zeptáme se na cestu."
• "Navlíkni si kalhotky, takhle přece nemůžeš chodit."
• "To je fakt super, že s námi pojede tvoje maminka."
• "Kytky zaleju já, tys je zalívala včera."
• "Ty erotické časopisy dám do sběru, stejně už je znám nazpaměť."
• "V tom filmu je příliš nahoty a lascivního sexu, přepneme to na Přemka Podlahu, jo?"
• "Nějak už mi nechutná pivo, nenalila bys mi ten zdravý hruškový džus?"
• "Nepojedeme nakupovat? Už jsme dlouho nebyli v supermarketu."
• "Už mám dost toho, že si veškerý orální sex uzurpuješ pro sebe. Co kdybych teď zase hodně dlouho uspokojoval jazykem já tebe?"