Tuesday, July 24, 2007

Vážená paní Carmenová,

kdo mi u čerta dal do koupelny 54 balení Camaye? Když jsem se včera večer vrátil, měl jsem v koupelně 54 hotelových balení Camaye. Já nechci žádných 54 hotelových mejdlíček, já chci jen své zatracené mydlo Dial! Vraťte mi prosím mé koupelové mýdlo Dial.



S. Berman



Vážený pane Bermane,
stěžoval jste si, že je ve vaší koupelně přílis mnoho mýdla, a proto jsem je nechala odnést. Když jste si potom ztěžoval panu Kensedderovi, že se vám všechno mýdlo ztratilo, osobně jsem je tam zase vrátila: 24 balení Camaye, která jsem odnesla, plus 3 Camaye, které máte dostávat denně. Nevím nic o čtyřech balení Cashmere Bouquets. Kathy, vaše pokojská, patrně nevěděla, že jsem vám vaše mýdlo vrátila, a tak i ona přinesla 24 balení Camaye plus vaši každodenní dávku tří balení. Nevím, kým jste byl informován, že náš hotel dává svým hostům koupelové mýdlo Dial. Abych však zajistila vaši úplnou spokojenost, dala jsem vám do koupelny mýdlo Ivory.