Friday, July 20, 2007

Paní pokojská,

doufám, že jste moje regulérní pokojská. Zdá se, že vám Kathy neřekla o mém vzkazu ohledně mýdla. Když jsem se dnes večer vrátil do hotelu, zjistil jsem, že jste na přihrádku pod zrcadlem přidala 3 další Cameye. Budu zde ve městě plné dva týdny a přinesl jsem si s sebou své vlastní mýdlo Dial, takže těch šest balení na poličce nebudu potřebovat. Přitom mi překážejí při holení, čištění zubů, atd. Odneste je, prosím, pryč.



S. Berman



Vážený pane Berman,
včera jsem měla volno a pokojská, co mě zastupovala, vám nechala v koupelně 3 mejdla, protože to tak máme poručíno. Vzala jsem teda to mejdlo na poličce, jak vám překáželo, a dala sem ho do misky ve sprše, kde bylo vaše mejdlo Dial. Dial jsem dala za zrcadlo, aby se nestratil. Neoddělala jsem ale ty tři mejdla, kerý sou dycky za zrcadlem pro nový hosty a kerý vám nevadili, dyš ste sem v pondělí přišel. Dybyste něco potřeboval, nechte mi zase vzkas.



Vaše pokojská Dotty