Thursday, July 12, 2007

Říká: "Víš, jak špatnou mám paměť!"
Myslí tím: "Pamatuju si všechny texty Rolling Stones, adresu dívky, se kterou jsem se poprvé líbal, a poznávácí značky všech aut, které jsem kdy měl. Ale na tvoje narozeniny jsem zapomněl."

Říká: "To je ženská práce."
Myslí tím: "Je to těžká, špinavá a nevděčná práce."

Říká: "Je to fakticky dobrej film."
Myslí tím: "Jsou tam meče, nože, střelné zbraně, rychlá auta a krásné ženy."

Říká: "To je zajímavé, miláčku."
Myslí tím: "Ty ještě mluvíš?"

Říká: "Odpočiň si, zlato. Nemůžeš pořád tolik pracovat!"
Myslí tím: "Neslyším televizi, když tady řve ten zatracenej vysavač."

Říká: "Budeme tam pozdě."
Myslí tím: "Konečně mám legitimní důvod jet jako šílenec."

Říká: "Jistě, drahá." "Ano, miláčku."
Myslí tím: Nic tím nemyslí. Je to jen zautomatizovaná bezmyšlenkovitá odpověď.