Monday, July 23, 2007

Vážený pane Bermane,

náměstek ředitele, pan Kensedder mě dnes ráno informoval, že jste mu včera večer volal a řekl, ze jste nespokojen s prací pokojské. Proto jsem vám ode dneška přidělila jinou pokojskou. Přijměte prosím mou omluvu za předešlé nepříjemnosti. Pokud byste měl v budoucnu nějakou stížnost, obraťte se prosím přímo na mě, já na věc osobně dohlédnu. Můžete mi volat na linku 1108 kdykoliv mezi osmou a sedmnáctou hodinou.



Elaine Carmenová, vedoucí hotelového úklidu



Milá pani Carmenová,
Je pro mě nemožné, abych vás zastihl telefonicky, protože opouštím hotel v 7.45 a nedostanu se zpět dříve než v 17.30 nebo 18.00. Z toho důvodu jsem včera večer telefonoval panu Kensedderovi, protože vy jste už měla po práci. Žádal jsem pana Kenseddera, aby něco udělal s přebytečným mýdlem. Nová pokojská, kterou jste určila pro můj pokoj, se patrně domnívala, že jsem se právě ubytoval, protože mi do skříňky za zrcadlem uložila další 3 balení hotelového mýdla, spolu s pravidelnou dodávkou 3 balení na poličce. V pěti dnech, co jsem zde, jsem tak nashromáždil 24 mýdel. Proč mi to děláte?



S. Berman