Tuesday, July 24, 2007

Vážený pane Bermane,

Kathy, vaše pokojská, dostala příkaz, aby přestala dodávat do vašeho pokoje mýdlo a odstranila všechno nadbytečné mýdlo. Pokud vám mohu dále nějak pomoci, volejte mi kdykoliv mezi osmou a sedmnáctou hodinou na linku 1108.



Elaine Carmenová, vedoucí hotelového úklidu



Vážený pane Kenseddere,
Ztratilo se mi mé koupelové mýdlo Dial. Někdo odnesl z mé koupelny všechno mýdlo včetně mého Dialu. Když jsem se včera pozdě večer vrátil do hotelu, musel jsem zavolat poslíčka, aby mi přinesl 4 malé Cashmere Bouquets.



S. Berman



Vážený pane Bermane,
informoval jsem vedoucí úklidu paní Elaine Carmenovou o vašem problému s mýdlem. Skutečně nechápu, jak mohlo z Vaší koupelny zmizet veškeré mýdlo, když naše pokojské jsou jasně instruovány, aby, kdykoliv uklizí pokoj, daly do koupelny tři nová balení. Situaci okamžitě napravíme. Přijměte prosím moji nejhlubší osobní omluvu za způsobené nepohodlí.


Martin L. Kensedder, náměstek ředitele