Friday, June 08, 2007

Windows

O: Proč se Windows vlastně jmenují Windows?
O: Jistě jste slyšeli rčení "Vyhodil jsem ho dveřmi, ale vrátil se mi Woknem."

O: Kdy se mám nejvíce obávat o svůj počítač?
O: V okamžiku, kdy se na obrazovce objeví "Startuje se systém Windows 95."

O: Proč má manuál k Windows 3.1 (bez dodatků!!!) 630 stran a manuál ke složitějším Windows 95 jen 90 stran a žádné dodatky?
O: Protože k Windows 95 není co dodat.

O: Jaký je rozdíl mezi Windows 3.1 a Windows 95?
O: Windows 95 jsou jako Windows 3.1, jenomže mnohem víc.

O: Jaký mám mít počítač, abych se nemusel bát Windows?
O: Žádný.

O: Které slovo se nejčastěji vyskytuje v MS Windows?
O: Chyba.

O: Čeho se mám nejvíc bát na Windows 95?
O: Windows 95.

O: A může být něco horšího než Windows 95?
O: Ano, Windows 98.

O: Co tvoří jádro Windows?
O: Prostý algoritmus:
CLS
PRINT "ERROR"
END