Tuesday, May 22, 2007

12. srpna

Přestěhovali jsme se do našeho nového domu v Massachusetts. Bože, jak je zde krásně. Vrchy kolem vypadají tak majestátně. Už se nemohu dočkat, až je pokryje sníh.
14. října Massachusetts je tím nejkrásnějším místem na zemi! Všechno listí změnilo barvy - odstíny oranžové a rudé. Vyjel jsem si do okolí a viděl nějaké jeleny. Jak byli graciézní. Jsem si jist, že to jsou ta nejúžasnější zvířata na zemi. Je to tu jak v ráji. Ach bože, jak se mi tu líbí.
11. listopadu Brzy začne lovecká sezóna. Nedovedu si představit, jak někdo může chtít zabít něco tak úžasného, jako je jelen. Doufám, že už konečně začne sněžit.
2. prosince Minulou noc konečně sněžilo. Probudil jsem se a vše bylo pod bílou přikrývkou. Vypadalo to jak na vánočním pohledu. Vyrazili jsme ven, odklidili sníh ze schodů a proházeli příjezdovou cestu. Udělali jsme si nádhernou koulovačku (já vyhrál) a potom přijel sněhový pluh a my jsme museli proházet příjezdovou cestu znovu. Miluji Massachusetts.
12. prosince Minulou noc připadl další sníh. Sněžný pluh si zopakoval žertík s příjezdovou cestou. Prostě jsem tady do toho zamilován.