Sunday, May 13, 2007

moje matka

Moje matka mě naučila OCENIT DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI:
"Jestli se hodláte navzájem zabít, udělejte to laskavě venku - právě jsem dokončila sobotní úklid!"

Moje matka mě naučila NÁBOŽENSTVÍ:
"Modli se, aby to z toho koberce šlo dolů!"

Moje matka mě naučila LOGICE:
"Proč? Protože jsem to řekla!"

Moje matka mě naučila PŘEDVÍDAVOSTI:
"Ujisti se, že máš čisté prádlo pro případ, že by se stala nějaká nehoda."

Moje matka mě naučila IRONII:
"Jestě chvíli breč a já Ti k tomu dám skutečný důvod."

Moje matka mě naučila mnoho o jevu zvaném OSMÓZA:
"Zavři pusu a sněz tu polívku!"

Moje matka mě naučila OHEBNOSTI:
"Podívej se na tu špínu, co máš na zádech!"

Moje matka mě naučila VYTRVALOSTI:
"Nevstaneš odsud, dokud nesníš všechen ten špenát!"

Moje matka mě naučila POČASÍ:
"Tvůj pokoj vypadá, jako kdyby tady před chvílí řádilo tornádo."

Moje matka mě naučila ŽIVOTNÍMU CYKLU:
"Přivedla jsem tě na tento svět a můžu tě z něj zase rychle sprovodit."

Moje matka mě naučila ZÁVISTI:
"Na světě jsou miliony nešťastných dětí, které nemají tak úžasné rodiče jako ty." Eine ostfriesische Mutter schreibt ihrem Sohn