Tuesday, May 04, 2010

vtipy

Ide zajac po poli a na ušiach má natiahnuté kondómy.
Stretne ho vlk a pýta sa ho:
- Zajko, čo to máš natiahnuté na ušiach?
- Kondómy, pretože ma veľmi bolia zuby.
- A prečo ich máš na ušiach?
- Aby každý vedel, že trpím ako chuj!

Stretnú sa dve ženy na chodníku:
"Ahoj, odkiaľ ideš?" pýta sa jedna.
"Zo salónu krásy," odpovedá druhá.
"A čo, bolo zavreté?"

Príde farár k Dežovi a hovorí mu:
"Ty Deži, máme taký problém. Robili sme rekonštrukciu nášho kostola
ale zvonka mu chýba fasáda. Nepodujal by si sa na to nejako ho vymalovať? Ale potrebujeme to dokonca týždňa, lebo už v nedeľu nám ho príde vysvätiť
biskup. Nebude to zadarmo."
"Neni problém, pán farár. Dokonca týždňa bude ako nový."
Tak Dežo začne pracovať a farárovi to nedá a príde ho hneď na druhý deň pozrieť, ale Dežo nespravil ani čiarku.
Tak prišiel zase na druhý deň, ale Dežo stále nič. Prišiel opäť a Dežo len sedí na lešení a rozmýšľa. Nervózny farár odišiel a prišiel až skoro ráno v nedeľu a nevie sa vynadívať - kostol nádherne vymaľovaný.
Uteká za Dežom:
"Dežko ako si to dokázal?"
"Ále, ako som tak rozmýšlal, šmyklo sa mi, skoro som sa zdrbal dole, ale lano ma zachytilo za gule a od tej bolesti som videl všetkých svätých, tak som ich len obtiahol a bolo."

Labels: