Sunday, September 02, 2007

Platební příkazy

Autentické přeřeky vybrané z databáze různých bank, vzniklé při komunikaci klienta (K) s telefonním bankéřem (TB)

TB: 5.znak hesla je F jako František?
K: Ne, S.
TB: Tedy S jako Srantisek.

TB: Zadejte mi prosím 1. a 2. znak PINu.
K: Ježkovy hodiny!

TB: Sdělte mi, prosím 1. a 6. pozici PIN
K: Ježíši, no to zas bude porod.

K: Dobrý den, ja jsem to ještě nikdy nedělal, ja to dělám poprvé.
TB: Ano, já vám s tím velice ráda pomohu.

Volal MUDr. XY a na dotaz, jaké bude jeho přání, odpověděl:
"Chtěl bych znát výsledky vyšetření...néééé, ježíši, zůstatek."

Klientka se tázala na Infolince, jaká bude splátka úvěru na 500 000 korun na jeden rok.
TB: Měsíční splátka bude činit minimálně 44 000 korun
K: A bude mi stačit příjem 17 000 čistého?

TB: Jaké bude vaše další přání?
K: Už vás nebudu otravovat.