Monday, December 11, 2006

Kdykoli vidíte někoho řídit, a to i na přímých a hladkých vozovkách, točí volantem dostatečně k průjezdu slalomovou dráhou. Auto se ovšem nekymácí. Četnost nadbytečného točení volantem nezáleží na rychlosti.
• Nejen že filmová auta parkují přímo před vchodem, ale nikdy se nezamykají. I kabriolety se srolovanými střechami, v New Yorku, zůstávají na místě hodiny poté.
• Všechna filmová auta mají vynikající brzdy a dokážou zcela zastavit ze 100 km/h (ovšem s hlasitým kvílením pneumatik, a to i na prašných cestách) na pěti metrech.
• Vítr nikdy otravně necuchá účesy cestujícím v kabrioletech.
• Ve filmové zemi není stopek. Ať už jedete kamkoliv, daleko či kousek, nemusíte nikdy zastavovat, dokud tam nedojedete.
• Filmová auta nemají vnitřní zpětná zrcátka. Většina z nich má ovšem asi dvoucentimetrový matný flek na čelním skle, kde by zrcátko normálně bylo namontované.
• Filmová auta nikdy napoprvé nenastartují, pokud utíkáte před zloduchem.
• Pokud je na silnici z kopce velký hrb, rychle jedoucí auta jej vždy přeskočí a dopadnou ve snopu jisker. Vnitřní záběr pak ukáže reakci cestujících v okamžiku dopadu. Nejsou zraněni, třebaže nemají zapnuté bezpečnostní pásy. Žádné prasklé pneumatiky, zlomené poloosy, či porucha tlumičů nenastane následkem nárazu. Ztráta krytu disku kola v tomto okamžiku je možná.
• Pokaždé, když vidíte skutečně pěkný, módní cizí vůz, nebo legendární auto jako 65 Mustang, může vám být jasné, že bude rozsekáno na tisíce kusů.