Tuesday, August 22, 2006

Nevím kdo jste, nevím co chcete, nerozumím vám.
Je ne sais pas qui etes vous, qu´est-ce que voulez vous, je ne vous comprends pas.

Zákoník práce
Le Code du Travail

Projekt blue
Le Projet blue (tady upozorňuji na vhodně zvolený název. Řekne se to totiž stejně i v italštině a němčině)

Opakování 1. lekce


Dobrý den, jsem opravdu schopný pracovník. Pracuji lépe, než mí nadřízení.
Bon jour, je suis un travailleur vraiment capable. Je travaille mieux que mes chefs.

Nikdy jsem si nemyslel, že byste nevyhráli.
Je ne pensais jamais que vous ne gagniez pas.

Nekouřím, nepiji a do práce chodím vždy včas.
Je ne fume pas, je ne bois pas d´alcool et je viens au travail toujours en temps.

Vypadám jako idiot, ale nejsem.
J´ai l´air comme un idiot, mais je ne suis pas.

Nepochopil jste mě, ale to nevadí. Jsem hodně trpělivý.
Vous n´avez pas me comprendu, mais cela ne fait rien. J ´ai beaucoup de la patience.

Zbožňuji svoji práci. Peníze mě nezajímají.
J´adore mon job. L´argent ne m´intéresse pas.