Tuesday, April 11, 2006

Jižní
Já mám holku z Madridu,
když si sundá hadry, jdu.

Na výstavě
Uprostřed soch a plastik
těším se domů na styk.

Matematická
Pod oblohou světle šedou,
člun A a člun B si jedou.
A když vyjde slunce,
vyjede i člun C.

Medvěd
V deset třicet devět
sed si na mě medvěd.
A v jedenáct deset
zase ze mě sesed.

Láska
Láska je hluboká strž
tak sebou nemel a drž.

Dana I
Teď opravdu Dano ne,
právě snídám Danonne.

Dana II
Vždycky, když jsem na Daně,
musím myslet na daně.
Z obratu i příjmu,
tak ho radši vyjmu.

Šneček
Šnečku, šnečku, vystrč růžky,
dokud držím v ruce nůžky.

Rukavice
Našel jsem já na ulici,
sedmiprstou rukavici.
Je to smůla, Boží trest,
když mám prstů jenom šest?

Socha
V parku stojí socha
děvčete a hocha.
S neskrývanou rozkoší
každou noc tu sousoší.

Naděžda
Divná holka Naděžda,
dělá fóry, načež dá.