Tuesday, November 15, 2005

pokracujeme

> > > Odpovedel jsem:
> > > "Dobry den. Tady telefonni spolecnost, oddeleni pro styk s
verejnosti.
> > > Volame vam, jestli uz jste vyzkouseli nasi novou sluzbu vypisy cisla
> > > volajiciho."
> > > "Ne!" a trisknul se sluchatkem.
> > > Ihned jsem mu zavolal nazpet:
> > > "To proto, ze jsi hajzl!"
> > >
> > > Proc Vam vlastne povidam tento pribeh? Chci Vam jen rict, ze kdyz Vas
> > > nekdy neco opravdu nastve, muzete s tim neco udelat. Jenom vytocte
> > > 02-6440552.
> > >
> > > ----------------------
> > > Starsi zena pred obchodnim domem se snazila vymanevrovat se svym
autem
> > > z uzkeho parkovaciho mista. Uz jsem myslel, ze se ji to nikdy
nepodari.
> > > Nakonec se rozhybala a zacala velmi pomalu couvat z parkoviste.
Trosku
> > > jsem se odsunul, aby jsem ji uvolnil misto. Vyborne, pomyslel jsem
si,
> > > konecne uz je pryc. Z niceho nic se objevil bavorak a namiril si to
> primo
> > > na
> > > uvolnene misto. Vzal to po nespravne strane, cimz starsi pani uplne
> > > zablokoval. Zacal jsem troubit a kricel jsem:
> > > "Tam se nemuzes postavit, blbe. Ja jsem tady byl prvni!"