Monday, November 14, 2005

zensky

Když jsem se dnes ráno při jízdě po dálnici podíval do levého
jízdního pruhu, uviděl jsem ženu v posledním modelu BMW, která si to
frčela 150 tkou a přitom si ve zpětném zrcátku malovala oční linky! Na
chvíli jsem se díval jinam a když jsem se po ní znova ohlídl, byla
napůl v mém jízdním pruhu a pořád si cosi malovala na ksicht!!!
Já teda něco vydržím, ale tohle mě tak vyděsilo, že jsem upustil svůj
holicí strojek, který mi při pádu vyrazil z druhé ruky koblihu. Jak
jsem se zmateně snažil vycentrovat vůz koleny opřenými o volant, vyrazilo mi to
mobil od ucha a ten spadl do kelímku s kávou, který jsem měl mezi nohama, kafe
se vylilo a popálilo mě na citlivém místě, poškodilo mi mobil a přerušil
se mi tak velmi důležitý hovor !!!!!!!!!!!!!!! Pitomý ženský řidičky!!!!!!!!!!!!!!!!!