Tuesday, November 15, 2005

Jak se odreagovat?

Stalo se mi tohleto. Seděl sem za stolem, když jsem si vzpomněl, že mám zavolat přítelkyni. Našel jsem její číslo a vytočil ho.
Ozval se mi příjemný mužský hlas : "Prosím?"
Zdvořile jsem odpověděl : "Tady je Petr Stanek, rád by jsem mluvil se slečnou Lenkou Chodounskou."
Vyslechl jsem si nadávku a sluchátko třísklo. Nevěřil by jsem, ze někdo může být tak hrubý. Vyhledal jsem v seznamu správné Lenčino číslo a zavolal ji. Nesprávně mi nadiktovala poslední dvě číslice. Po rozhovoru s Lenkou mi pohled sklouzl na papírek s nesprávným číslem, který jsem nechal položený na stole. Rozhodl jsem se, že ho znovu zavolám. Když se ten člověk znovu ozval, zakřičel jsem "Ty hajzle!" a položil. Vedle jeho čísla jsem si dopsal slovo "hajzl" a odložil ho do zásuvky. Každý měsíc, když mi prišly účty, anebo když jsem měl opravdu zlý den, vždy sem mu zavolal. Ozval se, a já jsem zakřičel : "Hajzle!" Vždy mě to výborně pobavilo.
Později však telefonní společnost zavedla službu výpisu čísla volajícího. To znamenalo nepříjemnost, protože jsem musel přestat se svými telefonáty buzíkovi. Jednou jsem dostal vynikající nápad. Vytočil jsem jeho číslo. Ozval se: "Prosím?"