Wednesday, September 07, 2005

ze sllovenska

de mladý policajt po chodbe a stretne starého s knihou v ruke. Mladý sa ho pýta:
"Čo je to za knihu?"
"To je logika."
"Aha, a na čo to je."
"No, vysvetlím ti to na príklade: Máš doma akvárium?"
"Mám."
"A máš v ňom rybičky?"
"Mám."
"No vidíš, keď máš akvárium, je logické, že máš v ňom i rybičky."
"Aha."
"A máš rád zvieratá?"
"Mám."
"No vidíš, keď máš rád rybičky, je logické, že máš rád i zvieratá."
"Aha."
"A máš rád ľudí?"
"No mám."
"No vidíš, keď máš rád zvieratá, tak máš rád aj ľudí."
"Aha."
"A máš rád ženy?"
"Samozrejme, že mám."
"Vidíš, keď máš rád ľudí, tak máš rád i ženy."
"Aha."
"A zvykneš sa so ženami milovať?"
"Samozrejme, že áno."
"Vidíš, keď máš rád ženy, tak sa s nimi aj miluješ."
"Už tomu rozumiem, hovorí mladý policajt a požičia si od starého knihu."
Ako ide po chodbe, stretne ho kolega a pýta sa, čo to má. On na to, že to je kniha o logike. Kolegovi, to nedá a poprosí ho, aby mu to vysvetlil. Mladý na to:
"Vysvetlím ti to na príklade. Máš doma akvárium?"
"Nie, nemám."
"Tak potom si teploš!"