Thursday, August 18, 2005

anglani

Hádají se Angličan, Ital a Čech, kdo má nejrychlejší ženu.
Angličan říká: " Moje to udělá z 0 na 100 za 5 sec., jezdí posledním modelem rollsroyse."
Ital říká: "To nic není, moje to udělá z 0 na 100 za 3 sec., jezdí v nejnovějším lamborgini".
Čech se usměje a praví:" Moje to udělá z 0 na 100 za 1 sec."
Angličan a Ital se diví: "A jak to udělá?"
Čech suše odpoví: "Stoupne si na osobní váhu

Letí letadlo z USA do Evropy. Letí Američan, Cikán, Čech a Němec. Nad oceánem se porouchá motor a kapitán vyběhne z pilotní kabiny a povídá: "Porouchal se motor! Vemte si padáky a vyskočte ven."
Letadlo padá.
Američan vezme padák a vyskočí.
Němec se koukne do rohu, tam leží tři padáky, tak povídá: "Jsou tu tři padáky, my jsme čtyři. Já, Američan a Čech si bereme padáky a ty, cikáne, ty si skoč, jak chceš."
"Tak to teda ne," namítne Američan. "My v Americe nejsme rasisti. Dám každému z vás otázku a kdo odpoví správně, dostane padák. Tak, Němče: Jaká byla největší vodní katastrofa?"
Němec se zamyslí a odpoví: "Potopa Titaniku."
"Správně," řekne Amík a dá mu padák. "Teď ty, Čechu: Kolik tam zemřelo přibližně lidí?"
Čech: "No asi něco kolem tisíce."
"Správně."
A dostane padák.
"No a ty, Cikáne, ty mi je všechny vyjmenuj...