Tuesday, August 23, 2005

a jeste neco

Přijde stařeček k doktorovi: "Pane doktore, pracovní úraz, ruka je zlomená!"
Doktor se ptá: "Co jste dělal?"
"Ale, když jsme se milovali se stařenkou, tak jsem spadl z postele."
A doktor: "To vám ale nemůžu napsat jako pracovní úraz, dědo."
"Nemužete? Tak tam napište, že při rozsévání semene jsem spadl ze staré mašiny!"

Chudá stará žena se svým vypelíchaným kocourem žije na břehu jezera v nuzné polorozbořené chýši a živí se rybolovem.
Jednou chytí zlatou rybku a ta promluvila lidským hlasem: "Když mě pustíš, splním ti tři přání."
"Inu, proč ne," pomyslí si ta stará bába a hodí rybu zpátky do vody.
"Ať je ze mě krásná mladá žena," a v té chvíli tu místo ní stojí nádherná sexbomba, radost pohledět.
Povzbuzena touto změnou, vyřkla žena své druhé přání: "Chtěla bych nový dům."
Její chýše se změnila v luxusní vilu s krásnou zahradou.
"Z toho kocoura tady ať je pořádnej mužskej," vyřkla žena své třetí přání a vedle ní stojí urostlý svalnatý mladík, jemuž by žádná žena nedokázala odolat.
Žena se k němu hned něžně přitulí v roztouženém očekávání věcí příštích.
Mladý muž však jen suše konstatuje: "Vypadáš opravdu skvěle, máš překrásnej dům a já snad taky ujdu a kdyby jsi mne nenechala před 8 lety vykastrovat, mohli jsme si teď krásně užít."