Saturday, March 04, 2006

21. Když se mi nedostává inteligence, neupozorňuji na to holením hlavy, hajlováním a fyzickým napadáním cizinců
22. Zabíjení lidí nepovažuji za příjemnou zábavu
23. Nemusím se rozhodovat mezi holením a plnovousem
24. Partner mi nevyčítá, že nejsem vedoucím pracovníkem
25. Mohu plakat na veřejnosti
26. Dokáži mluvit o svých citech
27. Pokud se rozvedu, mám velkou šanci, že dostanu děti do výchovy a ještě oškubu manžela
28. Netrpím pocitem nadřazenosti
29. Nevylepuji si v pokojíčku plakáty s nahými lidmi
30. Nepovažuji sex za to nejdůležitější
31. Muži mne pouští do dveří
32. Mohu nosit sukni, i když nejsem Skot
33. Nadřízení muži mne nepovažují za konkurenci
34. Dokážu uvařit večeři, aniž bych za suroviny utratila polovinu výplaty
35. V padesáti si nemyslím, že je mi dvacet
36. Mohu se přihlásit do soutěže o královnu krásy
37. Je menší pravděpodobnost, že budu mít ve 40-ti pleš
38. Obvykle znám všechny své děti osobně
39. Když něco nevím, tak se nestydím to přiznat
40. Ale hlavně - mohu ve svých básních opěvovat muže. Ale řekněte, kdo to mimo mě ještě dělá?!
90. léta