Tuesday, February 14, 2006

Ponaučení:

Když máš pořádnej ocas, nepotřebuješ žádný ferari!!!!!
O psech
U veterináře se sejdou tři psi: bernardýn, vlčák a pudl a začnou si vypravovat své životní příběhy.
Bernardýn začne: "Dělal jsem u horské služby. Nosil jsem na krku soudek rumu a zachraňoval lidičky. Jednou jsem se ale neudržel a vypil jsem že soudku všechen rum. No a teď jsem tady na utracení..."
Vlčák pokračuje: "Já jsem dělal slepeckého psa. Jednou jsem převáděl pána přes ulici a uviděl jsem krásnou fenku. Neudržel jsem se, rozběhl se za ní a pána přejelo auto. No a teď jsem tady na utracení..."
A nakonec vypráví svůj příběh pudl: "To já jsem si to takhle šmejdil po bytě, vlítnu do koupelny a moje krásná panička zrovna vylejzala z vany. A já sem se taky neudržel..."
A vlčák s bernardýnem doplnili: "Takže s náama na utracení!"
Pudl na to: "Nee!, ostříhat drápky"
A to je konec bajky.